حجت الاسلام مطهریان :اخلاص و ایثار واژگانی هستند که ماندگاری نام و یاد شهدا مرهون آن می با شد ومادامی که جامعه اسلامی ما به این دو واژه عمل کند پویا و قدرتمند خواهد بود.

حجت الاسلام مطهریان در مراسم تجلیل از دلاورمردیهای بسیجیان و مردم عزیزی که در هشت سال دفاع مقدس از کیان اسلامی دفاع کردند با اشاره به دو واژه اخلاص و ایثار آن را عامل ماندگاری نام و یاد شهدا دانست.
عضو شورای اسلامی شهر در این مراسم که از سوی پایگاه مقاومت شهید صدوقی (ره ) و هسته مقاومت منطقه یک شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر، معاون فرماندهی سپاه الغدیر استان و مسئول حوزه مقاومت بسیج اداری حضرت قائم در محل پارک غدیر برگزار شد خاطرنشان نمود جامعه اسلامی، مادامی که به این دو واژه توجه و عمل کند جامعه ای پایدار، پویا و قدرتمند در مقابل تمام نامردیهای زمان خواهد بود.
گفتنی است سردار میرحسینی از یادگاران دفاع مقدس نیز از دیگر سخنرانان این گردهمایی بود که به بیان خاطراتی ازدوران دفاع مقدس پرداخت.
در این مراسم همچنین یاد و خاطره همه سرداران، رزمندگان، بسیجیان به خصوص دو شهید عزیز خانواده بزرگ شهرداری یزد، شهیدان زارچی پور و عاقلی نژاد گرامی داشته شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا